esmaspäev, 29. oktoober 2012

Mina ja mu mõtted.

On aegu kus küsid endalt mida ma tahan?  Ja mida ma siis tahan, millist elu ma tahan elada, mida mulle meeldib teha? Viimasel ajal keerlevad need küsimused koguaeg peas.
Olen leidnud ka vastused neile küsimustele.
* Mulle meeldib reisida, näha ja avastada uusi maid ka kultuure.
* Meeldib teha käsitööd. Avastada ja proovida erinevaid asju ja stiile. Kudumine ei istu aga see on see mida saab õppida ja avastada enda jaoks.
* Mulle meeldib kokata, tegelikult olen hull selle järele. Proovida uusi maitseid ja erinevata maade toite, mmmm.
* Meeldib aidata teisi inimesi ja mitte ainult inimesi.
* Meeldib nautida elu ja olla vaba, vaba igas mõttes.
* Meeldib ennast täiendada ehk õppida.
* Meeldib lugeda.
* Olla mina ise, just selline nagu ma olen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar