pühapäev, 25. november 2012

Minu esimesed lumehelbed



Isetegijate portaal on põnev koht ja olen tänulik neile käsitöö tegijatele. Nad kõik on jälle minus esile toonud minu käsitöö huvi ja annavad palju inspiratsiooni.
Täitsa põnev oli heegeldada lumehelbeid ja kindlasti tuleb neid lisaks. Vaja valget heegelniiti osta ja siis teen ka suuremaid helbekesi. 

Sellised need siis välja tulid.
Pärlid on minu lemmikud ja juba ammu tahtsin teha pärlitest helbekesi. Sahtlis tuhnides aga ei leidnud sobilike pärleid aga tahtmine oli suur. Võtsin esimesed ettejuhtuvad ja proovitöö sai siis selline.

3 kommentaari:

  1. Ka ettejuhtunud pärlitest on lumehelves imeilus! Kas kuskil on ka õpetust, kuidas neid pärleid niimoodi niidile lükkida, et helbe saab?
    Ja konkreetselt selline heegelmuster meeldib mulle ka, see on nii õige lumehelbe moodi. Paljud mustrid on nagu suvaline pitslinik.

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pärlitest lumehelbed on pärit raamatust "Tähesära" Claudia Bürgi ja heegelmustrid on isetegija.ee.

      Kustuta