neljapäev, 27. detsember 2012


Noo nii, nüüd olen järgmisel aastal seotud käsitööga, tänu isetegija.ee le.
Osasi tehnikaid ei ole ma üldse proovinud, nii et väljakutse missugune.

Jaanuar ja kudumine: minu jaoks tõeline väljakutse. Olen oma elus kudunud 4 paari sokke ja ühe salli ja see oli ka 9 aastat tagasi. Kudumine ei ole olnud minu lemmik tegevus.
Veebruar ja heegeldamine: see on lahe, lausa supper, minu lemmik.
Märts ja pärlitöö: ka üks lemmik tegevus, ma unustan kõik mis minu ümber toimub kui pärleid lükin.
Aprill ja paberi / papitöö: saan hakkama, meeldib karpe valmistada.
Mai - 2 erinevat tehnikat: no sellega saan ka hakkama.
Juuni ja telgedel kudumine või põmimine, punumine: ämma käest tuleb telgi laenata või siis põimida või punuda. Neid kahte ma ei ole teinud, telgedel kudunud olen.
Juuli ja tikkimine: midagi ikka teen valmis, äkki õpingi mõne uue piste selgeks.
August ja õmblemine: polegi ammu õmblusmasinat kapist välja võtnud, nüüd ongi siis põhjust.
September ja värvimine või maalimine: ahhaa, see on katsumus. Minu anne on suur, suur null. Ma ei oska lillegi joonistada, mis siis veel maalimisest rääkida.
Oktoober ja voolimine või keraamika: pole mitte kunagi kokku puutunud sellise asjaga.
November ja viltimine või vanutamine: jälle võõras maailm, mis tuleb järgi proovida.
Detsember ja jõulutöö, vabas tehnikas: see on lihtne.

September, oktoober ja november on ikka tõelised väljakutsed, eks näeb kuidas ma hakkama saan.

Seniks aga Head Vana-Aasta Lõppu ja veel paremat Uut-Aastat kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar