teisipäev, 26. märts 2013

Oh märts, märts.

Isetegijates on pärlikuu ja minu pärlitööks sai kummaline komplekt.
Alustasin magevee pärlitega, olin juba ammu tahtnud omale sellist komplekti. Seekord mõtlesin teha kulla peale, mõeldud tehtud. Siis aga tulid esimesed takistused, kuldsed nõelad ei läinud läbi pärlite, liiga jämedad. Eks tuli siis poodi minna vaatama peenemaid, leidsin aga ostsin liiga vähe. Pole hullu ostan juurde kuu lõpuni veel aega on, on jeee, igakord kui olin otsustanud et peale tööd käime ära tuli midagi vahele. 
Kuna peale ema lahkumist meie hulgast sai tehtud ka elumuutus, kolisime isa juurde Pärnust Sinti, ahh mis kolisime asjad on siismaani laiali kahe kodu vahel. Vähemalt pärlid võtsin kaasa ja siis avastasin, et see pisike-suur harakast tütreke segas mul hunniku seemnehelmeid kokku ja nendega tuleks midagi peale hakata.    Mõtlesin need siis niidiotsa ajada ja vaatata mis saab, siis aga tundus et liiga läikiv tuleb, mul peaks kuskil olema rukkilille siniseid helmeid aga kus. Tuulasin pärnu kodus ja tuulasin sindis helmestes, ise oma ette kirudes, et aitab kolin ära oma asjad kõik ühte kohta aga nagu ikka tuleb alati midagi vahele ja see kord siis palavik 38+, mis/kes üldse ei taha ära minna, varsti saab juba nädal täis. Nii palju siis kolimisest ja pärlitööst.
Ju siis oli mulle seda puhkust vaja, peaaegu 24 tundi voodit ja valutavad luud ja liikmed, suurest magamisest. Ooo jaa parasetamoli võtmisest sain veel allergia ka, nüüd siis olen muhklik ja laiguline , nii et täis laks. Aga ma ei virise, täista mõnus on kodus olla.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar