neljapäev, 1. oktoober 2015

I´m back ehk ma olen tagasi.

Juhuu, leidsin ülesse oma käsitöösoolika.Võtsin kätte ja hakkasin kuduma, ja, ja mina ja kuduma. Üllatav aga tõsi, mina kes ei ole kunagi armastanud kudumist. Mis sellest küll välja tuleb, näitab aeg aga mõte on teha kampsun.
 Kevadest saati ei tahtnud ma midagi teha, kuidagi tühi tunne oli. Aed ja põld röövisid ka oma aja ja ka igapäevane ämma külastamine ehk aitamine. Siin on suvine põld.
Suvel rõõmustas oma õite iluga roosipõõsas.


Nüüd on veel jäänud kapsad, porgandid ja peedid põllult koristada. Mõtlesin, et sellel nädala vahetusel teen põllu puhtaks aga üks põllumees ütles, et liiga vara, ju siis tuleb veel ootata. Siis jäävad veel jõhvikad korjata ja mõned koritustööd veel. Lehtede riisumiseni on veel aega.

Peale pooleteise aastast pausi alustasin uuesti jooga trennis käimist. Kartsin, et ei suuda ja ei jõua midagi teha aga oli hoopis vastupidi, sain päris hästi hakkama. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar