pühapäev, 21. juuni 2015

Puhkus

Juba nädal aega olen puhkusel olnud, appi juba ongi nädal möödas. Mis ma siis teinud olen? Mitte midagi erilist. Isa toas sai remont tehtud ja seda ka enne puhkust, pisut raamatute tassimist ja natukene sättimist jäi puhkuse esimestesse päevadesse. Isa vanast toast sai raamatute tuba või siis kabinet või arvutituba. Oma töötoast sai diivan ja kapi viidud vanasse arvuti tuppa. Oma töötuppa sai tiritud isa vana riidekapi, kuhu Raivo tegi riiulid sisse. Tänud minu meesperele, kes tassisid neid raskeid mööblitükke ühest toas teisi ja veel trepis ülesse ka. Kui keegi mõtleb, et nüüd mul toad või elamine korras siis kaugel sellest.
Päevakava on olnud umbes selline, hommikul põllule rohima paar- kolm tunnikest, siis kasvuhoone ülevaadada, kas on vaja kasta või ei. Suvelilled kasta. Selleks ajaks on kell juba pool kaksteist ja rohimisest siiber.
Kuna ma päikese eriti ei kannata, siis lõuna veedan toas või sõidame linna, ämm vaja ülevaadata või poes vaja käia. Õhtupoole jälle paar tunnikest põllul rohimas, täpselt niikaua kui viitsin või kui kaua sääsed lasevad. Nii on möödunud minu puhkuse esimene nädal, v.a. üks päev.
Neljapäeval tegime omale täitsa vabapäeva, istusime autosse ja sõitsime Lätti ehk käisime Siguldas lõunat sõõmas ja Valmieras jäätist söömas.
Nädalake on veel puhkuse jäänud.
NB!  Kõik kes meile sel suvel külla tulevad ja öömaja soovivad peavad arvestama sellega, et neil tuleb ise hakkama saada ehk toateenindust ei pakuta. See tähendab seda, et süüa tuleb ise teha ja seltkonnadaami ka minust eriti ei ole. Hetkel on põld ja aed natukene ülepea kasvanud ja ma pühendun end sinna aga samas ma ei tõmba end ribadeks selle põllu ega ka maja pärast. Teen kõike mõnuga ja kui üleviskab siis jätan pooleni, teen pausi kus olen iseendaga nautides vaikust ja rahu.
Viimasel ajal soovin ma just vaikust ja rahu, iseendaga olemise aega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar