teisipäev, 17. mai 2016

Mesi

Olen alati hinnanud mett väga kõrgelt. Lapsepõlvest mäletan kuidas isa mesilaste eest hoolitses. Mesi on olnud meie pere laual ja kui just laual ei olnud, siis kapist oli alati võtta.
Pühapäeval käisin meemassaaži õppimas ja sain jälle uusi teadmisi meest. Ma olen lihtsalt vaimustuses meest ja mee toimetest. Meest on kirjutatud palju raamatuid ja mul on kavas uurida ning õppida mett rohkem tundma.
Mett on kasutatud aastasadu, kui mitte tuhandeid.
Ise kasutan mett suhkru asemel marinaadides, morsis, salatikastmetes, ka leiba olen meega teinud.
Olen ravinud köha meemähistega ja koorinud keha.
Haigetele liigestele:
 1. variant: ööseks määrida mesi liigestele, katta wc paberiga või mõne muu pehme paberi või ka riidega ja kinnitada elastiksidemega. Paberi või riidega katta selle pärast, et ei määriks sidet ja voodit.

2. variant: mesi katta kapsalehega ja siduda elastiksidemega.

Kui liigeses on vesi: 1 sl mett, 1 sl konjakit ja jahu nii palju, et saaks määritava massi.

Haavade parandamiseks on ajast aega kasutatud mett (mitte lahtistele haavadele)

NB! mesi peab olema puhas ehk korjatud puhtast loodusest.

Keha koorimiseks:
Mesi + kohupiim + suhkur.
Kohvipaks + mesi
Meresool + mesi

Näole: mesi + rõõskkoor
Akne: mesi + sidrunimahl

Mask juukstele: mesi + munakollane + sibulamahl + õli nt kookos. Kõiki võrdsetes osades. Hoida 30 minutit peas. Soodustab juuste kasvu.
Piimavann: 1 klaas piima segada 1 sl meega ja valada vannivee hulka.
Taruvaiguõli määrida pinges lihastele. Pean veel otsima, kus kõige paremad taruvaiguõli müügikohad on.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar