neljapäev, 24. detsember 2020

Lambakints sibula ja veiniga

Selle maitsva prae retsept pärineb Nami-Namist. https://nami-nami.ee/retsept/6904/lambakints_sibula_ja_veiniga_1  
Olen niimoodi lambakintsu teinud palju kordi. Sellest on saanud lemmikretsept või isegi minu firmaroog. 

1 lambakints umbes 1,3 kilo
1 kg. sibult
tüümiani ehk aed-liivateed
3 dl. punast veini
3 sl. oliivõli
soola ja pipart
peterselli

Hõõrun kintsu soola ja pipraga. Haudepotis kuumutan õli ja pruunistan kintsule kuldse jume. Korraks tõstan kintsu kõrvale, potis praen kergelt sibula. Mina olen sibulale lisanud natukene soola ja pipart, lisan tüümiani ja veini ja asetan kintsu peale. Katan poti kaanega ja pistan 160 kraadisesse ahju vähemalt 3 tunniks. 

Mulle meeldib, et ettevalmistus läheb kiiresti, pärast saab kints ise ahjus hakkama. Valmis praadi pildile saada on päris raske,sest näljased suud on kohe platsis.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar